Slimmer Organiseren
Wanneer we aan het werk zijn, wordt er vaak onvoldoende stilgestaan bij de wijze waarop we de werkzaamheden verrichten. Veel activiteiten worden op een bepaalde manier uitgevoerd “omdat dat zo gegroeid is en altijd al zo gedaan wordt”. Als zzp’er of freelancer bent u gespecialiseerd in uw eigen vakgebied, maar wellicht minder goed in het organiseren van bijkomende zaken die wel belangrijk zijn voor de continuïteit van uw bedrijf.

Herkent u zaken als een rommelige werkomgeving, chaotische papier paparassen en een ongestructureerde dagindeling? Ze zijn vaak van grote invloed op de manier waarop u werkt en zorgen er voor dat u overzicht verliest over de zaken waarmee u bezig bent. Dit zorgt voor onrust en kost onnodig veel tijd. Spaarzame tijd die u vast nuttiger kunt besteden.

Slimmer organiseren start met het bewust worden van een aantal zaken:

  • Wat doet u met het bedrijf of organisatie?
  • Waarom doet u de dingen zoals u ze doet?
  • Doet u de dingen wel op de juiste manier?
  • Hoe kan het beter?
chaos
Voor elk vakgebied biedt FEMUSCH een passende oplossing. Ik help u bij het organiseren van uw werkzaamheden en breng structuur aan in uw bedrijfsvoering. Dit doen we samen in goed overleg en op een wijze die aansluit bij de manier van werken die het beste bij u past.

Ik help u met:
  • Het in kaart brengen van uw bedrijfprocessen
  • Doelen stellen
  • Doelen SMART maken
  • Prioriteit aanbrengen in uw activiteiten
  • Structuur aanbrengen in werkzaamheden
  • Slimmer plannen en agendabeheer
  • Gebruik maken van checklijstjes en actieplannen
  • De juiste dingen doen op het juiste moment
  • Administratie ordenen
  • Zaken in één keer goed doen
  • Filter je informatie; welke informatie is relevant?
  • Handig gebruik maken van ICT/Cloud mogelijkheden
  • Wegnemen van stoorzenders

ZZPCOULAGE